Sluit dit zoekvak.

Campus boomgaard

Op Campus Boomgaard vind je de studiedomeinen ASO (domeinoverschrijdend), Economie en organisatie, Maatschappij en welzijn en Voeding en horeca.

In onze eerste graad A-stroom en B-stroom kan je proeven van ons breed studieaanbod.

Vanaf de tweede graad kan je kiezen uit één van onze studierichtingen doorstroom, dubbel of arbeid.

Campus Boomgaard

Onze school heeft een unieke brede eerste graad

Weet je al heel goed wat je wil? Kies dan in 1A voor Latijn of STEM.

Twijfel je nog? Kies dan voor Talent in 1A of 1B. Hierbij laten we je via onze talent- en praktijkmodules proeven van ons ruim studieaanbod.

Neem je graag je leerproces mee in handen? Kies dan voor onze unieke aanpak Cognosco.

In het tweede jaar kan je kiezen uit acht basisoptie in 2A of vijf basisopties in 2B.

Onze leerlingen in de eerste graad beschikken over een apart schoolgebouw (nieuwbouw) en speelplaats zodanig dat de overstap vanuit de lagere school verkleind wordt.

Na de eerste graad stromen de leerlingen door naar Campus Zenit (Kunst en creatie of STEM) of blijven ze op Campus Boomgaard en kiezen ze voor één van deze vier studiedomeinen:

ASO (domeinoverschrijdend doorstroom), Economie en organisatie (dubbel en arbeid), Maatschappij en welzijn (dubbel en arbeid) of voor ons uniek studiedomein Voeding en horeca (dubbel en arbeid).

Vanaf 1 september 2016 hebben we op Campus Boomgaard een nieuwbouw in gebruik genomen. Hotelschool Turnhout heeft hierin een prominente plaats gekregen. Een gedeelte daarvan is dagelijks bestemd voor gasten, terwijl er ook een polyvalente ruimte voorzien is die dienst doet als overdekte speelplaats, podiumzaal, … Op de andere bouwlagen volgen de leerlingen van de eerste graad de lessen met moderne klaslokalen, aangepast aan de noden van de 21ste eeuw.

Naast het secundair onderwijs vind je op campus Boomgaard helemaal rechts ook CVO EduKempen (volwassenenonderwijs). Wie zich wil bijscholen in ICT, koken of talen kan hier voor talloze dag- en avondcursussen terecht.

Helemaal links op de campus vind je kinderdagverblijf Dolfijn. Net hiernaast biedt Freinetschool De Regenboog onderwijs aan voor kleuters en lagere schoolkinderen. Onze Cognosco-aanpak sluit hier prima op aan.

Toekomstige leerling?

Kom je uit de lagere school? Of ben je op zoek naar een nieuwe school? Best spannend!

We helpen je graag persoonlijk verder op één van onze infodagen.

Interesse in één van onze unieke studierichtingen? Nood aan structuur en begeleiding? Kom je van wat verder?

Kies dan voor ons internaat.